onsdag den 31. oktober 2012

Anmeldelse for Sephora



Jeg blev udvalgt til at teste Sephoras 'Body oils'.
Der blev tilsendt to forskellige produkter, hvoraf den ene var: "Silver - Body sparkle oil" og den anden: "Gold - Body sparkle oil".
De minder om hinanden, men der er forskelle såsom duft og finish.
Først og fremmest er duften til dem begge virkelig lækker!
- Duften til ’Silver’ er en smule tungere end ’Gold’. Der er et snært af kokos i dem begge, men udover det, kan duften ikke beskrives. Det er to stærke dufte, der efter min mening kan bruges året rundt, og som helt klart har sørget for komplimenter.
- Det endelige finish er forskelligt fra begge produkter. ’Silver’ har små sølv glimmer-stykker, hvorimod ’Gold’ har store guld glimmer-stykker.
- Begge produkter er lette at håndtere, og giver huden en rigtig dejlig blød fornemmelse. Olien er ikke klistrende, men skal som alle andre olier, lige have lidt tid til at tørre ind, hvis man ønsker et ikke så glinsende look.

Egen mening

Jeg blev positivt overrasket over begge olier, da jeg først ikke vidste hvad jeg skulle forvente af dem, eftersom jeg aldrig rigtig har benyttet mig af body oils før. Det var ekstra fedt, at Sephora har tilsat glimmer i produkterne, da det pludselig gjorde alt meget sjovere.
Udover at bruge produkterne til kroppen, brugte jeg dem også til mine spaltede spidser i mit lange hår, og hold da op hvor så mit hår pludselig sundt ud! Det gav følelsen af at have været hos frisøren.


(Jeg ville med glæde have skrevet en længere og mere grundigt anmeldelse, men jeg overskred allerede hvad Sephora ønskede jeg skulle holde mig til.. Ups!)

Ingen kommentarer: